Статті

Профайлинговий ГАЙД

Профайлинг – це сукупність понад 500 унікальних методик, що застосовуються іноді одночасно спеціалістом з профайлингу та поведінкового аналізу з метою виявлення окремих та комплексних особливостей, схильностей, мотивів поведінки особистості у різних обставинах й за різних комунікаційних впливів.
Складна, багаторівнева система знань та практичних вмінь висвітлює навіть приховані складові поведінки й реакції (те, що робив в минулому, майбутні потяги на базі наявності маркерів, що на це вказують).
Виходячи з того, що робота профайлера дуже складна й складається з великої кількості дрібних деталей, що опрацьовуються з високою точністю та швидкістю, послуга ця зовсім непересічна, бажана, ефективна й загадкова. Отже, як саме застосувати її максимально результативно?
Практичне застосування послуг з урахуванням реальних випадків нашої діяльності:

1.Перевірка незнайомих відвідувачів. Актуальне питання безпеки

Рівень безпеки – це рівень серйозності компанії. Це аксіома. Прохідний двір – тільки на базарі. Але ж конкурентам і недругам вашої компанії важливо дізнатися, як вона влаштована зсередини: як працює служба безпеки або співробітники рецепції, чи легко потрапити до робочих зон організації, де знаходяться кабінети керівників, чи можна безперешкодно потрапити з одного приміщення компанії в інше, чи можна загубитися серед співробітників та ін. З метою збору первинної інформації в компанію «засилають» агентів під виглядом різних відвідувачів – кур’єрів, розповсюджувачів реклами, покупців, заблукавших, потенційних партнерів, інноваторів-розробників товарів, претендентів на вакансії – залежно від специфіки вашого бізнесу. «Профайлинговий ГАЙД» Як вам може бути корисний цей універсальний та інноваційний інструмент у бізнесі та особистому житті? 56 | COSMO LADY | special issue 2024 Компанії, які ми обслуговуємо, на регулярній основі надсилають нам фото або відео невідомих відвідувачів з камер зовнішнього спостереження. В результаті наших перевірок було виявлено кілька агентів, які намагалися потрапити і навіть потрапили на територію підприємств під виглядом звичайних відвідувачів. У ході подальшого аналізу вдалося з’ясувати конкретні плани цих осіб: від збору загальної інформації про «внутрішню кухню» компанії до пошуків вад у системі безпеки з метою заподіяння шкоди компанії. Своєчасна інформація від нас дозволила компаніям вжити термінових заходів щодо покращення контролю доступу до робочих зон компанії та посилення заходів безпеки загалом. Що ще важливіше, були виявлені конкуренти, готові вести нечесну гру, та інші недоброзичливці. А після складання їхніх профілів та аналізу особистостей «незнайомців» керівництву компаній стало зрозуміло, хто за ними стоїть і що в них на думці Результат: компанії вжили ефективних превентивних заходів.

2. Супровід переговорного процесу. Головні акценти для розуміння того, що відбувається

У ході переговорів, особливо на завершальній стадії, коли вже настав час «вдарити по руках», залишається багато побоювань і питань, на які життєво необхідно отримати відповіді.
Наприклад, важливо знати, чи готовий клієнт заплатити більшу ціну або він піде до іншого постачальника, якщо не буде прийнята ціна, яку вони запитують?
Якщо вам потрібно придбати будь-яку послугу або товар, ви б дорого віддали, щоб дізнатися, чи може ваш постачальник надати ще вигідніші умови, чи ви «вичавили» всі можливі знижки?
Для вас критичні терміни, підрядник запевняє, що їх буде дотримано. Вас долає сумнів, чи справді підрядник має ресурси для виконання зобов’язань в обумовлені терміни, або ж він дає обіцянку з метою отримання від вас вигідного контракту?
Блеф (тою чи іншою мірою) практично завжди використовується на переговорах. Найчастіше вмілий блеф партнера допомагає йому опинитися у більш виграшних умовах та змушує вас піти на поступки.

Раніше можна було брати участь у переговорах під виглядом асистентів або підключитися за допомогою вебкамери для онлайн-аналізу особистостей опонентів, їх поведінки та мови. Однак найшвидший та найефективніший засіб на сьогодні – аналіз за фото, якщо в процесі переговорів ви скидатимете його нам у режимі онлайн-консультування. Що ви отримаєте? Відповіді на всі питання, що вас цікавлять, наміри, настрій, налаштування, ставлення до вас, ставлення до проєкту – параметри аналізу на ваш смак.
Якщо ви хочете отримати вектор ефективних перемовин, то під час переговорів ми передаємо інструкції, що потрібно зробити, щоб отримати найвигідніші умови, або:
– виявляємо, коли опонент бреше;
– повідомляємо, коли потрібно натиснути на контр-агента, якщо він готовий піти на поступки;
– подаємо сигнали, якщо інша сторона готує пастки;
– повідомляємо, коли партнер починає втрачати інтерес;
– виявляємо справжні цілі та приховані мотиви;
– відповідаємо на питання, що у вас виникли, в онлайн-режимі.
Внаслідок подібного супроводу переговорів керівники компаній, що обслуговуються, приймали правильне рішення і укладали контракти з максимально вигідними параметрами або відмовлялися від співробітництва, якщо задуми іншої сторони викликали сумніви. Аналогічну методику ми застосовуємо і під час рекомендацій проведення допитів компетентними органами, надаємо їм допомогу у виявленні брехні, якщо це їм необхідно.

Цікавим й водночас унікальним доповненням до послуги супроводження бізнес-перемовин є:
-попередній аналіз учасників ПЕРЕД перемовинами (матеріали надаються з загально-доступних соцмереж або телевізійних виступів) без використання особистих даних;
– ПІСЛЯ перемовин надається підводка щодо результатів та поточних намірів учасників перемовин.

3. Упорядкування профілів співробітників

Правильно складений профіль дозволяє використовувати вміння та навички співробітника ефективніше. Отримавши інформацію про характер співробітника, його сильні і слабкі сторони, схильності, особливості психіки, рівень мотивації та лояльності до компанії, роботодавець зуміє:
– знайти до нього правильний підхід;
– зрозуміти, наскільки він відповідальний, старанний, агресивний, конфліктний;
– підвищити продуктивність;
– довірити нову ділянку або прибрати частину функціоналу, який працівник здійснює неефективно;
– передбачати поведінку;
– розібрати за складовими ситуації, що сталися з співробітником в рамках форс-мажору, тощо;
– вирішити, чи заслуговує працівник підвищення й, головне, чи «потягне» він ці нові обовʼязки та стане успішним.
У нашій практиці мали місце випадки, коли в ході складання профілів співробітників були виявлені шахраї, злодії і навіть групи співробітників, які завдавали шкоди компанії за попередньою змовою.
Ця послуга також допомагає виявити співробітників, які:
– завдають шкоди компанії або становлять потенційну загрозу:
– імітують роботу;
– схильні до передачі інформації під час першого ж контакту з конкурентами або за першої можливості;
– розповідають «по секрету» конфіденційну та комерційну інформацію всім своїм родичам, друзям та будь-кому іншому;
– вживають наркотики або є прихованими алкоголіками;
– полюбляють азартні ігри та працюють на борги;
– інші неблагонадійні категорії.

4. Відбір нових співробітників

У практиці наших замовників до початку співпраці нам від керівників відділу HR надходили запити на велику кількість претендентів, які чудово проявляли себе на співбесіді, але насправді виявлялося зовсім інше. Такі претенденти мають великий досвід співбесід, вони знають, що від них хоче почути замовник і заздалегідь готують відповіді на такі запитання. Водночас вони часто не хочуть або не можуть працювати. Виявити таку групу претендентів на співбесіді досить складно. Звичайно, їх виводять «на чисту воду», але на них вже витрачені грошові та тимчасові ресурси без будь-якої віддачі для компанії.

Ми допомагаємо відсіювати неефективних та невмотивованих кандидатів. Він може бути мотивованим, працьовитим та наділеним багатьма іншими позитивними якостями, але не підійти під конкретну посаду, тому що не матиме схильності до такої роботи, виконання службових обов’язків незабаром стане йому тягарем, і він швидко покине компанію. Ми повідомляємо в обов’язковому порядку про схильності кандидатів, а також про ключові якості (в описовому вигляді за основними вимогами, розробленими під конкретного клієнта), необхідні для виконання відповідної роботи, або їх відсутність. Наприклад, для менеджера з продажу важлива така якість, як цілеспрямованість та вміння доводити справу до кінцевого результату, а для рекламника важливіші якості креативника. Ми також виявляємо тих, кого намагаються «заслати» конкуренти.
Ми надаємо повну картину про негативні риси та проблеми кандидатів:
– вживання наркотиків;
– зловживання алкоголем;
– надмірна агресія;
– конфліктність (яку практично всі вміло приховують на співбесідах);
– психічні відхилення (які не виявить непрофесіонал);
– постійну брехню, обман колег та клієнтів та інші подібні факти.

5. Упорядкування профілів співробітників клієнта

Буває, що до деяких важливих клієнтів не вдається достукатися роками. З ними проводяться переговори, регулярні зустрічі на профільних заходах, постійно надсилаються привабливі пропозиції, а клієнт відмовляється від співпраці. У таких випадках ми рекомендуємо провести комплексний аналіз оточення такого клієнта, де, швидше за все, є люди, які приймають рішення або впливають на ухвалення рішення.
Внаслідок такого аналізу:
– встановлюються мотиви поведінки відповідальних співробітників клієнта;
– вимальовуються схеми їхньої взаємодії;
– стає зрозумілою причина неприйняття запропонованих товарів та послуг, а можливо, і конкретних співробітників, які пропонують ці продукти чи послуги (наприклад, один клієнт вважав статус продавця недостатньо високим, а інший клієнт вважав продавця некомпетентною та нецікавою людиною);
– визначаються побоювання клієнта щодо співпраці з постачальником;
– виявляються причини, з яких співробітники віддають перевагу конкурентам.
Після проведення такого аналізу наші замовники складають новий план заходів щодо завоювання клієнта та діють набагато ефективніше з урахуванням нової інформації.

6.Супровід постійних партнерів та клієнтів

Будь-яка компанія має “старих вірних партнерів”, з якими налагоджена повна взаємодія і немає жодних складнощів. Здається, вони задоволені співробітництвом і ніколи не перейдуть до конкурентів.
Нам надійшло завдання проаналізувати одного з таких партнерів під час переговорів щодо продовження контракту. Представники партнера з керівництва середньої ланки запевняли, що їх все влаштовує і що контракт буде пролонгований без жодних складнощів. Проте профайлингова перевірка одразу виявила, що це не так. Вже були підготовлені папери й навіть домовленості з конкурентами, однак це замовчували й навіть активно заперечували.

Своєчасне виявлення цього факту, а також з’ясування причин бажання переходу до конкурента дозволили замовнику вжити термінових заходів. Замовник організував зустріч із вищим керівництвом партнера та переконав продовжити співпрацю. При чому зробив це так етично, що ніхто не зрозумів, що витік інформації стався через аналіз поведінки та міміки їх представників на перемовинах.

Спецможливості по запиту:
7. Послуги графологічної експертизи (почерк)

8. Аудит голосу на аудіозаписах (аналіз профайлу особистості)

9. Аудит тексту

Послуга аналізу надрукованих листів або переписки у соцмережі щодо:
– ризиків спілкування
– обману
– агресії
– аб’юзу
– садистських нахилів
– домінування
– підстав
– приниження й неповаги
– намірів, мотивів тощо

10. Послуги під індивідуальні вимоги та конкретні проєкти

11. Психологічна підтримка співробітників компанії та їх родин

12.Робота з проблемами адаптації унікальних співробітників

Ситуація, у якій ви та ваша компанія маєте справу зі спеціалістом, якого дуже складно знайти, тому змушені терпіти всі його забаганки та особливості. Ми робимо як профайл проблем, так і працюємо з адаптацією партнерів до робочих умов. Медіація та пошуки компромісів.

13. Робота з дітьми (консультації, арттерапія, страхи) та їх батьками (розуміння, увага, гострі питання в комунікації)

14. Робота з підлітками. Профайл-консультація

15. Профорієнтація. Профайл-консультація

16. Сімейні відносини. Профайл-консультація

17. Самосприйняття. Саморозвиток. Пошук хобі. Профайл-консультації

18. Кризовий менеджмент для окремої компанії. Аудит-аналітика з профайлингу. Допомога щодо виходу з проблем та покращення позицій на ринку ваших послуг.


Джерело

More in:Статті