1. Запитання:

Доброго дня! Чи правда, що жінкам подобається, коли чоловік піднімає праву або ліву брову (візуально свідчить про логіку і розуміння)? Чи є це фізіогномічним прийомом? Вадим, 21 рік.

Відповідь:
Доброго дня, Вадим!
Так, є такий прийом. Так званий прийомчик “іронічно піднятої брови”, “провокаційно-очікувальна піднята бровуся”, “подиву істинного Чоловіка” і т.д.
Це прийом – фізіогномічної привабливості, що залежить від уміння самого чоловіка ним користуватися. Застосовується з найбільшою віддачею до нових знайомих жінок, з метою – заінтригувати, зацікавити, вразити, привнести загадковості тощо. (з натяком на спокушання при погляді впритул).
Щодо значення – кожен чоловік має навчитися вкладати саме той самий сенс, який йому хочеться продемонструвати даній панянці чи комусь іншому, але пізніше, якщо підняття брів стане звичкою, то цей мімічний штрих сприйматиметься знайомими людьми як стереотип Вашої поведінки.


2. Запитання:

Доброго дня! Чи повинен я розповісти правду своїй дівчині про те, що вона абсолютно не приваблює мене без косметики? Вона цікава і дуже розумна, але це просто інша людина! З косметикою і без неї – це дві різні дівчини! Що робити? Олександр.

Відповідь:
Доброго дня, Олександре!
Напевно, Ви просто не хочете побачити реальну картину цієї ситуації. Насправді дівчина (варто віддати їй належне – вміє користуватися косметичними засобами – змінюючи себе до невпізнання!), у принципі, Вам не подобається, це не пов’язано з косметикою. Річ у тім, що Вас ВОНА не приваблює, а приваблює її образ – який створений нею за допомогою макіяжу. Таким чином, Вам належить розібратися в собі, а не говорити їй про щось, бо це тільки Ваше сприйняття її.
З іншого боку, вдивіться в обличчя вашої подруги без косметики. Ви напевно побачите нехай і “інше, незнайоме” вам обличчя, але воно, безумовно, по-своєму цікаве. Індивідуальність, яка ховалася від Вас під “маскою макіяжу”, справжнє обличчя тієї людини, з якою Ви зараз поруч. Подумайте не про візуальне сприйняття, а про духовне.
І, нарешті, замисліться: чим відрізняється те обличчя з макіяжем від того, що без нього? У чому полягає принципова різниця між ними? І що саме, тоді, Вас приваблює в жінках? Після того як Ви зрозумієте, ви відповісте на запитання що робити далі. І чи справді Вам потрібна дівчина, яка вже не буде образом і відповідатиме тому, що Ви бачите? Чи тоді співпадуть Ваші запити з реальною ситуацією?
Є ще одна деталь. Якщо подумати, то Ваша дівчина здатна змінювати свою зовнішність кардинально, створювати образи і їм відповідати – це артистичні складові і талант перевтілення. Чи буде Вам цікава людина, яка просто буде в одному (але такому, що подобається Вам) вигляді? Чи саме перевтілення і притягує Вас до неї?


3. Запитання:

Доброго дня! Яке значення і місце має запах? Перша частина питання – приємний (шампунь, одеколон і крем для гоління), а друга частина питання – і в чоловіків і в жінок однакове сприйняття? Як приваблювати, використовуючи запахи? Федір.

Відповідь:
Доброго дня Федір!

Величезне значення, провідне. Річ у тім, що люди вибирають інших людей за запахом. За запахом, який виділяє наше тіло. У наш час ми користуємося масою засобів із потужними запахами – парфумами, кремами, туалетною водою, вологими серветками тощо. Ці “хитрощі” змінюють ситуацію – глушать, змінюють запах тіла, створюють новий запах і впливають на психіку відповідно.
Когось приваблюють певні запахи, когось ці ж запахи відштовхують, дратують або навіть спричиняють агресію та алергічні реакції (у психології напрям, що вивчає цю тематику, називається Оль-фактор).
У чоловіків і жінок – різне сприйняття запахів. Логічно можна зробити висновок за лініями парфумів, які діляться на чоловічу лінію (свіжіші аромати, суворіші та класичніші) і жіночу (квіткові та солодкувато-легкі нотки).
Як показує досвід, краще заздалегідь знати, які аромати подобаються вашій близькій людині. Літні або зимові, солодкі або свіжі та чоловічі (по-секрету, багато жінок користуються чоловічими запахами як у чистому вигляді, так і змішуючи їх з іншими запахами) або жіночі (а ось чоловіки рідко використовують жіночі парфуми, але використовують гелі для душу, креми, шампуні).
Залучати можна вивчивши напрямок арома-терапії (напрямок лікування-зцілення або заспокоєння за допомогою запахів олій, солей тощо) і визначивши те, що подобається об’єкту жадань. Зверніть увагу на арома-масла, арома-солі для ванн. З цими елементами можна не тільки створити романтичну обстановку, а й заспокоїти нерви, відновити сили….


4. Запитання:

Доброго дня! Моя кохана жінка постійно говорить мені про те, як їй подобається мій шрам від недавньої травми. Вона каже, що це підкреслює мою силу… Це по частині фізіогномічної привабливості чи жарт?

Відповідь:
Доброго дня!
Дійсно, жінкам часто подобаються шрами на тілі чоловіка, як ознака сили, сліди боїв – як показник мужності, а отже – надійності, а також демонстрації подругам сильного партнера (що підвищує самооцінку самої жінки).
Ваша жінка, можливо, належить до таких панянок, яким щиро приємні ці штрихи, якщо, звісно, Ви не особливо переживаєте з приводу цього шраму (не належите до естетів), і вона, такими словами, не намагається просто Вас заспокоїти і переконати в його привабливості….


5. Запитання:

Доброго дня! Які основні речі (аксесуари) візуально збільшують у ціні мій костюм? Георгій.

Відповідь:
Доброго дня Георгій!
Насамперед годинник, черевики (з тонкої шкіри, натерті до блиску або просто відома фірма, популярна модель), ручка. На другому місці – прикраси із золота (перстень, браслет, шпилька на краватці та запонки), мобільний.
Ці аксесуари одразу впадають в око і є основними показниками заможності – або створення такого іміджу.
Зверніть увагу так само на папку, сумку і борсетку – які Ви носите з собою.


6. Запитання:

Доброго дня! За яким принципом і в якій послідовності оцінюють зовнішній вигляд у момент знайомства?

Відповідь:
Доброго дня!
Дякую за запитання!
Оцінка і сприйняття людини процес протікає від 3 перших секунд спілкування. У когось він затягується у зв’язку з новими вступними (інформацією, діями, словами). Але в середньому – це швидкоплинно і на підсвідомому рівні.
Якщо ж на питання дивитися професійно, наприклад, коли Ви сидите і чекаєте, що зараз у кімнату увійде кандидат – Ваше завдання при цьому “оцінити” і зрозуміти, чи підходить він Вам у Ваш відділ, офіс, бізнес, тоді, окрім сказаного, використовують спеціальні (заздалегідь вивчені) методики оцінки особистості.
Принципи оцінки залежать від поставлених цілей оцінки. Якщо це зовнішній вигляд, тоді ключовими параметрами для швидкого вивчення стануть:
– стиль і охайність;
– позиціонування на рівні зі стилем (відповідність);
– поведінка – відповідність “видимого” образу і реального (визначається психологом);
– приблизна оцінка вартості одягу та аксесуарів.

Це ключові напрямки оцінки за зовнішнім виглядом. Наступними якостями будуть уже особливості та риси – пунктуальність, креативність, порядність.


7. Запитання:

Доброго дня! Діловий етикет – вітається в організації. Але чи підкреслюють ці знання індивідуальність? Чи ні. Адже я чула фразу від знайомого “я на стільки знаю етикет, що можу його не дотримуватися”. Про що це говорить?

Відповідь:
Доброго дня!
По-перше, це свідчить про невміння Вашого знайомого користуватися отриманими знаннями собі на користь. Адже знати – не все, головне – вміти правильно застосувати ці самі знання. Принаймні, так можуть бути сприйняті його слова Вами. А ось унаслідок чого це було сказано, наприклад, справити на Вас враження досвідченого профі, але не формаліста – тобто використання свого роду “хитрощів”.
Щодо підкреслення індивідуальності знаннями ділового етикету, то етикет ніколи не стане зайвим (якщо він у нормальному, не фанатичному прояві) та майстерно доповнює Вашу манеру ведення справ і характеризує Вас, при цьому, як умілого професіонала зі знанням справи та повагою до бізнес-колеґів\партнерів. Принаймні, подібні навички стануть невід’ємною характеристикою під час призначення Вас на вищий і перспективніший пост, якщо перетворити їх на “виверт” – наприклад, зробити зовнішнім виглядом і “принадою” для іміджу в переговорному процесі….


8. Запитання:

Доброго дня! Я маркетолог-консультант. Я зайнятий роботою, яка передбачає спілкування з людьми. Але… я маркетолог, а не базіка! Мені хочеться зупинитися на перевагах і недоліках товару, а не розмірковувати “про бажання чиєїсь дружини замінити кухню…”! Як із собою боротися, може не посміхатися і мовчати – таким чином, не приваблювати народ?

Відповідь:
Доброго дня! Цікаве завдання – залучати покупців, але не налаштовувати їх на спілкування, яке виходить за рамки. Давайте спробуємо впоратися!
Посмішка і прихильність – це хитрощі для залучення клієнтів. Ну хто хоче запитати що-небудь у похмурого і злого продавця?
Можливо, Ви обрали не зовсім правильну тактику. Продавець посміхається, налаштовує на спілкування і налаштовується на покупця – намагається зрозуміти його бажання і допомогти йому вибрати товар. Багатьох покупців це підстьобує до спілкування, налаштовує не зовсім у тому руслі.

Спробуйте поводитися напористо. Не чекати розвитку тем. Покупець спочатку все одно цікавиться товаром – і Ваше завдання: налаштувати його на товар. Спробуйте говорити про товар – один, другий, третій….. про переваги, про клас, про ціну, про економію.
Ваш діалог приблизно повинен мати такий вигляд:
– ……да, ця пральна машина класу А.
– моя дружина хоче таку в….
– дивіться, вона маленького розміру для будь-якої ванни, якщо хочете кухні та вбудовується під мийку за 10 хвилин, зручна й ефективна….
– вона хотіла колір синій…
– колірна гамма представлена тут – ось синій і блакитний, навіть бірюзовий! Повірте – це вигідна пропозиція!
І не переставайте посміхатися, використовувати фізіогномічні хитрощі для залучення клієнтів. Це важливо для бізнесу в цілому.

9. Запитання:

Доброго дня! Це правда що прозорий блиск для губ підходить усім? Анна.

Відповідь:
Доброго дня!
Прозорий блиск може бути з блискітками (не всім), з перламутром (не завжди всім), не надто помітним і грати на сонці як вода на губах.
Підбирати блиск потрібно індивідуально. Дивитися як він грає, який вигляд має на губах, яку форму їм надає (збільшує, підкреслює їхню тонкість).
Прозорі блиски не дуже пасують зрілим жінкам. Їм більше підійдуть матові помади темних, коричневих або спокійних рожевих відтінків. Це виглядає солідніше й ошатніше, ніж блиск, тим паче прозорий – це більш молодіжний і розкутий імідж.
Блиски не заведено використовувати в офісі, адже основний наголос на привернення уваги до губ (це робота, а не фото студія).
Хоча якщо Ви працюєте у творчому колективі і Ваші офісні правила не забороняють – тоді немає питань. Адже принцип використання будь-чого такий: пасує, підкреслює достоїнства, покращує – значить можна! Вибір за Вами!


10. Запитання:

Доброго дня! Я захоплений грацією своєї дівчини і зрозумів, що моя хода (поруч із нею) має простуватий і дурний вигляд. Хода – вираз частини людини, а як змінити її? Як додати грації та витримки?

Відповідь:
Доброго дня! Ви маєте рацію, хода відображає нашу суть і є вираженням нас. Вона формується під впливом обов’язкових вимог (рівної спини, піднятої голови), які прищеплюються з дитинства і видозмінюються свідомістю та усвідомленням себе. За будь-якою ходою можна сказати багато чого.
Граціозна хода сформується усвідомленням і почуттям себе, своєї привабливості, легкості – це стан душі людини. Зауважте, коли змінюється стан і відчуття себе – змінюється і хода.
Виходячи з цього, Ваше завдання спочатку визначити: якою саме Ви бачите свою ходу, тобто якою людиною Ви уявляєте себе. І почати, після цього, процес вдосконалення себе з метою поліпшити елементи і зміцнити їх в цілому.
Почати можна з відвідування тренінгів – Ви зрозумієте, чого саме Вам бракує, але дуже необхідно здобути, а так само поставите собі ходу “переможця”, “дикого звіра”, “хазяїна” тощо, залежно від внутрішніх потреб і бажань.


11. Запитання:

Доброго дня! Це правда, що вродливі люди легше здобувають перемогу й отримують те, що хочуть швидше? Це через їхню “фізіогномічну привабливість”? Мар’яна, 17 років.

Відповідь:
Доброго дня, Мар’яна!
Відповідь не однозначна. З одного боку, можна сказати, що – Так. Люди, ясна річ, намагаються користуватися своєю зовнішністю й одержувати за посередництвом неї бажане. Коли – вдається, коли – ні. Красиві люди сприймаються свідомо позитивно – особливо протилежною статтю.
Але “краса” як поняття – відносне. Для кожної людини – критерії індивідуальні. Пам’ятаєте фразу “не народися красивою, а народися щасливою” – вона говорить про те, що щастя не залежить від краси.
Таким чином, краса – у розумінні обмеження зовнішніми даними, не є “фізіогномічною привабливістю” без низки вмінь, знань, без подачі себе. Інакше кажучи – це не максимум можливостей, це база, яку можна використовувати, зокрема, і неправильно (навіть собі на шкоду). Адже є й таке поняття – як чарівність (штука сильна і важлива).
Інша справа комплексний підхід. Повертаючись до чарівності – це вроджена якість і за ефективністю може перевищувати можливості просто “гарненького личка”. Цього можна навчитися штучно, за допомогою фізіогномічних технологій.
Створення потрібного образу – формується за допомогою системи знань. І якщо людина не вважає себе вродливою – вона нею і не стане, навіть якщо вона вельми вражає. Питання полягає у формуванні самовідчуття і почуття впливу, самооцінці та усуненні “комплексу зовнішності”.
Найкращий початок у напрямку цього самовдосконалення – похід до психолога з подальшим позбавленням комплексів у цій царині та окресленням подальшого напрямку руху.


12. Запитання:

Доброго дня! Допоможіть мені створити імідж. З чого мені слід починати цю роботу? Я розумію, що звернуся до фахівця, це необхідно, але можливо, можна провести попередню роботу? Яку?

Відповідь:
Так, звісно. Попередня робота зі створення Вашого іміджу має бути систематизованою.
Я пропоную Вам розпочати підготовчу роботу з того, щоб дати відповіді на такі визначальні запитання:
1. Ким Ви себе бачите через півроку і чому?
2. Чого Ви хочете досягти і навіщо?
3. Чи сумісні ці два поняття між собою?

Подумайте про Ваш спосіб життя. Він відповідає бажаному чи саме його Ви й хочете змінити докорінно!
4. опишіть свою соціальну роль.
5. Що Вам у собі подобається, що Ви хочете залишити незмінним?
Усвідомте свою соціальну роль. Як Ви її розумієте, як користуєтеся нею. Чи хочете її поміняти і, що втратите обмінявши стару соціальну роль на нову.
6. Чи влаштовує Вас ваш зовнішній вигляд?
7. Які кольори Ви любите і чому (нагадують щось, з дитинства, просто подобається)?
8. Які кольори у своєму одязі Ви хочете бачити?
Хто Вас оточує?
9. Які люди Вам подобаються (стиль їхнього одягу та рід занять)?
10. Вам подобаються Ваші знайомі? Як вони живуть?
11. Ви залежні від думки інших? Ступінь залежності.
12. Чому Ви не створюєте свій імідж самостійно (що саме перешкоджає Вашій реалізації)?

Дайте відповідь на ці запитання письмово. Опишіть кожну відповідь і подумайте – яка картина у Вас вийшла. Ви відкрили для себе відповіді, про які навіть не підозрювали? Чи немає підґрунтя, щоб замислитися?
З цими варіантами відповідей, Ви сміливо можете звертатися до фахівця з розроблення іміджу або психолога цього напряму (у нашому Центрі є фахівці такого напряму), який допоможе Вам обрати оптимальний варіант з урахуванням Ваших індивідуальних особливостей (форми обличчя, фігури, віку, способу життя, бажаного способу життя і т.д.).


13. Запитання:

Підкреслюючи красу свого обличчя, своєї зовнішності, ми таким чином підкреслюємо красу своєї особистості?

Відповідь:
Частково так. Але слід пам’ятати – що це лише початковий етап роботи!
Адже всілякі засоби (креми, маски, масажні процедури, косметика), спрямовані на поліпшення зовнішності – це своєрідний терапевтичний вплив. Людина перетворюється вже від думки про поліпшення, дії ж – є тут уже другим кроком на шляху до досконалості.
Отже, людина змінюється. Але чи на довго? Адже для збереження цих змін (щоб вони стали звичкою, а не залишилися на одномоментному кроці підготовки: до якогось заходу) – потрібен більш конструктивно-конкретний, систематичний підхід, систематична робота і добре мотивований ґрунт. Тоді людина “навчиться” необхідності мати гарний вигляд завжди, за будь-яких обставин.
Що ж стосується “краси особистості” – головне, щоб ця сама краса стала основною рисою Особистості людини, тільки в цьому разі можна її такою вважати. В іншому варіанті – це буде лише доступним тимчасовим образом, який, на жаль, відрізнятиметься від реальної картини справ і рано чи пізно ризикує зникнути.


14. Запитання:

Симпатія з боку жінок залежить від самовідчуття чоловіка?

Відповідь:
Цілком і повністю! Ви бачили коли-небудь плакат із таким змістом: іде сутулий, похнюплений чоловік, йому на зустріч така сама жінка. Побачивши одне одного – вони вирівнюють спину, розправляють плечі і, сексуально заманюючи, проходять повз одне одного. Третій етап – така ж картина як і в першому.
А тепер уявіть їхні почуття. Перший і третій етапи, адже вони ж істотно відрізняються від другого. Адже самовідчуття – і є приманка, спрямована “назовні”, – люди відчувають вогонь в очах, відчувають Ваш настрій, відчувають Вашу самооцінку – з огляду на це ухвалюють рішення про дії, спрямовані на Вашу адресу. Не сумніваюся, що Ви чули фразу – “хочеш бути коханим? – Для початку полюби себе сам” (усвідом свої чесноти і покажи тоді їх іншим і привернеш, замотивуєш, зацікавиш любов).
Розповім як приклад ситуацію з мого життя. Коли я виходжу з дому на роботу, при цьому в мене чудовий настрій, все чудно і світить сонце, я посміхаюся – то чоловіки не спускають з мене очей і норовлять познайомитися. А в дні, коли настрій поганий, отже вигляд відчужений або сумні очі – такої уваги з боку немає. Людей приваблює “гребінь успішності”, гарний настрій.
Удачі Вам, у Вашому самовдосконаленні!


15. Запитання:

Допоможіть! Боюся втратити індивідуальність! Я схильний до того, що люблю пробувати різні стилі. Не завжди модні або дорогих марок. Просто абсолютно різні – головне випробувати, переконатися підходить чи ні. Може я в пошуку? Але я боюся втратити свою індивідуальність. Максим. Мені 25 років.

Відповідь:
Дякую за запитання. Це добре, що Ви визначили для себе і нас, що “не завжди є модним” і позначили мету – “випробувати”. Інакше можна було б дещо помилково і не зовсім ефективно для Вас же проконсультувати Вас з питання залежності людей від моди як від соціальної маніпуляції свідомістю. Але якщо Вам ця тема цікава – звертайтеся до нашого Центру.
Давайте розбиратися. У Вас ключова проблема – побоювання за втрату індивідуальності. Чому? Є передумови? Чи не здається Вам, що часто пробувати і приміряти у Вашому віці – це нормально? Чи Вас бентежать рамки, які Ви переходите?
Побоювання втратити індивідуальність, актуальне і має під собою обґрунтування, якщо:
– Ви входите в запозичений образ (наприклад, як актори в театрі)
– копіюєте оточуючих;
– від чогось “ховаєтеся”, часто вносячи зміни;
– не маєте власних сформованих уподобань;
– не можете зупинитися в пошуку і болісно це переживаєте;
– відчуваєте проблеми у власній поведінці;
– маєте внутрішню дисгармонію або конфлікти, пов’язані з питанням частої зміни стилю, пошуку;
– потребуєте постійного контролю або консультацій (думки) людей, які вас оточують.

Якщо серед перерахованого є, як Вам здається, Ваше – ми з радістю готові надати Вам допомогу. Якщо ж Ваш пошук обмежується різноманітними зовнішніми змінами, не завдає проблем або шкоди оточуючим і приносить Вам задоволення – змінюйтеся на здоров’я!