Тренінг із використанням елементів казкотерапії
Дедалі більшого значення набуває “афективно-емоційно-вольова (особистісна)” філософія освіти, центром якої є емоційний і соціальний розвиток дитини. Тому велика потреба в ігрових і тренінгових технологіях, спрямованих на емоційний розвиток і саморегуляцію дітей.
Цілі
Завдання
Вік
Вік застосування гри – з 4 до 11 років (за нормального інтелектуального розвитку).
Кількість
2-6 осіб
Композиція гри
Можливості використання
• корекційні заняття, спрямовані на роботу з дитячими страхами та формування основ саморегуляції у дітей,
• психолого-педагогічні курси, що розвивають комунікативну культуру в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку,
• сімейні консультації.
Моніторинг
Темп і тривалість гри
Позиція психолога
Якщо Вам здасться важким одночасне виконання двох ролей, залишайтеся тільки ведучим. У міру накопичення ігрового досвіду Ви відчуєте в собі впевненість і бажання бути і ведучим, і активним гравцем.