Photo by Séan Gorman on Unsplash
Для Дітей

Тренінг “Я – керівник”

ПРАКТИЧНИЙ діловий тренінг успішності для дітей за напрямом “Я – керівник”

Використовуючи спеціальну високоефективну методику “швидкого сприйняття інформації”, розроблену Центром вивчення Особистості, ми пропонуємо вашій увазі дитячий бізнес-тренінг для вашої дитини з практичних навичок керівництва, а також розуміння його особливостей.
Працює з дитиною:

Практичний психолог, професіонал з питань бізнес-консалтингу Центру Вивчення Особистості (ЦВО).

Цільова аудиторія:

Програма навчання розрахована на вікову групу від 10 років і вище.

Форма навчання:

Індивідуальні заняття з вашою дитиною у формі практичної ілюстрованої роботи психолога і дитини в системі он-лайн (місто не має значення) або очно (м.Київ).

Матеріали – надає психолог.

Після кожного заняття – дитина отримує домашнє завдання для вивчення та творчу роботу, спрямовану на розвиток її Особистості.

Вимоги до дитини:

Володіння комп’ютером, користувач ICQ, E-mail.

Вимоги від батьків для початку тренінгу:

1. число, місяць і рік народження дитини,
2. стать,
3. 4 електронні фотографії вашої дитини: 2 обличчя і 2 на повний зріст (що б можна було побачити статуру) – для її фізіогномічної діагностики, з метою визначення лідерського потенціалу.

Мова навчання:

Російська, українська (за вибором клієнта).

Термін навчання:

8 обов’язкових тренінг – лекцій по 2 години – кожна. При бажанні та зацікавленості дитини, можна продовжити навчання з нею в цьому напрямку.

Графік роботи з дитиною – визначається за бажанням клієнта.

Вартість навчання:

Зверніться до представника компанії у вашому місті (пройдіть за посиланням Контакти, або до нашого партнера – компанії “Сучасна Архітектура Бізнесу ТМ”).

Сертифікат:

Після проходження навчання, дитина складає іспит і отримує СЕРТИФІКАТ компанії “Сучасна Архітектура Бізнесу ТМ”.

Програма навчання:

Вступ – Діагностика дитини на схильності до управління, лідерські якості.

1. Формування сприйняття, системи кар’єрного зростання в бізнесі та держслужбі – основи та формування мети.
2 Навчання аналітичної роботи. Навіщо? Як?
3. Становлення. Позиція “Керівник” та її складові (професіоналізм, відповідальність, організаторські здібності).
4. Різниця “підлеглий”, “колега”, “друг”, “співробітник”, “керівник”. Субординація і відносини. “Політика кар’єри”.
5. Формування команди.
6. Робота на результат.
7. Контроль – компетенція та людські якості.
8. Домашнє завдання для керівника.

Результат після закінчення роботи з дитиною:

Дитина навчиться:

– сприймати роботу – як важливу частину свого життя – що є першим кроком до успішності,
– бачити чіткі завдання і цілі управління людьми,
– дотримуватися субординації, будувати ділові відносини,
– розуміти важливість колективу для роботи, зрозуміє значення слів “працювати на результат”,
– самостійно розвинути і спрямувати свої організаторські здібності,
– розуміти систему взаємодії людей у бізнесі та навчитися аналізувати обстановку для прийняття рішень.