Photo by Nathan Dumlao on Unsplash
Для Дітей

Тренінг “Фізіогноміка для підлітків”

ПРАКТИЧНИЙ діловий тренінг для підлітків за напрямом “ФІЗІОГНОМІКА для підлітків”.


Здібності, за їхнього активного розвитку, дадуть змогу підлітку вивчати будь-яку нову людину і сприймати її з позиції виявлення особливостей її Особистості. Такому підлітку набагато простіше стане спілкуватися в компанії друзів, нових знайомих і школі. Набагато меншими стануть і проблеми вдома, скоротиться кількість конфліктних ситуацій і дратівливих реакцій. Ми пропонуємо вашій увазі УНІКАЛЬНИЙ особистісно-діловий тренінг для підліткового віку, з метою спрямувати їхню природну чутливість у практичне русло, що не тільки розширить їхній кругозір, а й забезпечить рівень їхньої безпеки (оскільки ці спеціальні знання вплинуть на недопущення помилок).

Працює з підлітком:

Практичний психолог, професіонал із фізіогноміки, експерт – фізіогноміст Анісімова Аліса Ігорівна.

Цільова аудиторія:
Програма навчання розрахована на:
Група А – 14-15 років,
Група В – 16-18 років.

Форма навчання:
Індивідуальні очні заняття (м.Київ).
Групові тренінги, з групою від 4 осіб.

Матеріали для тренінгу – надає психолог.
Після кожного заняття – підліток отримує домашнє завдання для вивчення та творчу роботу, спрямовану на розвиток його Особистості.

Вимоги до батьків для початку тренінгу:
1. число, місяць і рік народження дитини,
2. стать,
3. 4 електронні фотографії вашої дитини: 2 обличчя і 2 на повний зріст (що б можна було побачити статуру) – для її фізіогномічної діагностики.

Мова навчання:
Російська

Термін навчання:
За бажанням клієнта, а також з урахуванням здібностей і віку дитини.

Програма тренінгу:
1. Фізіогноміка, Я та інші люди.
2. Я і батьки.
3. Фізіогномічна типологія людей, їхня поведінка та характер.
4. Причини виникнення конфліктів та їх самостійне вирішення (включно з оцінкою ситуації – методи особистісного зростання). Контроль. Самоконтроль.
5. Позиціонування себе за допомогою фізіогноміки.
6. Повага та фізіогноміка.
7. Фізіогномічна діагностика. Питання безпеки себе та аналіз потенційної небезпеки.
8. Екзаменаційна практика.

Результат після закінчення роботи з підлітком.
Підліток навчиться:
– практично розбиратися в людях,
– аналізувати зовнішність і зв’язок із поведінкою,
– розпізнавати людей, потенційно небезпечних для підлітка,
– принцип спілкування з рідними та сторонніми людьми,
– поводитися відповідно до обставин,
– вибудовувати стосунки, обирати людей для спілкування та дружби,
– працювати з конфліктами – залежно від своїх бажань.