Тренінг міжособистісних стосунків
“Тренінг міжособистісних стосунків” (групи від 4-х до 6-ти осіб) Допомагає виявити особистісні особливості підлітка під час вступу в контакт з іншими підлітками.
Завдання тренінгу – в ігровій/тренінговій формі навчити дітей/підлітків бути гармонійними та вільними в соціальному просторі, уміти бачити свої особливості, усвідомлювати себе Особистістю, яка прагне розвитку, здатною самостійно мислити й діяти, грамотно вибудовувати стосунки з оточуючими людьми.
ПРАКТИЧНИЙ ігровий/діловий тренінг успішності для дітей та підлітків з формування грамотної міжособистісної комунікації.
Використовуючи спеціальну високоефективну методику “швидкого сприйняття інформації”, розроблену Центром вивчення Особистості, ми пропонуємо вашій увазі дитячий бізнес-тренінг для вашої дитини з практичних навичок бізнесу, а також розуміння його особливостей.
Дитина отримає комплексні знання щодо визначення різних видів мотивів міжособистісних стосунків, а також щодо впливу індивідуальних особливостей Особистості на процес розвитку комунікативних умінь і навичок та на життєвий шлях загалом.
Працює з дитиною:
Практичний психолог, дитячий енергодиагност, фахівець у галузі кольороподілу – Тищенко Наталія Володимирівна.
Цільова аудиторія:
Програма навчання розрахована на:
Форма навчання:
Індивідуальні та групові очні заняття з вашою дитиною у формі практичної ілюстрованої/ігрової/тренінгової роботи психолога та дитини (м.Київ).
Результат після закінчення роботи з дитиною.
Групові тренінги, з групою від 4 до 8 осіб.
Матеріали – надає психолог.
Після кожного заняття – дитина отримує домашнє завдання для вивчення та творчу роботу, спрямовану на розвиток її Особистості.
Вимоги до батьків для початку тренінгу:
Мова навчання:
Російська.
Термін навчання.
Програма складається з тренінг – лекцій по 2 години – кожна. При бажанні та зацікавленості дитини, можна продовжити навчання з нею в цьому напрямку (індивідуальні майстер – тренінги). Графік роботи з дитиною – узгоджується з психологом.
Програма навчання.
Вступ – Діагностика дитини на наявність лідерських схильностей, лідерських якостей. Визначення ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ, виявлення прихованих талантів.
Під час тренінгу використовуються
Після закінчення тренінгу можна замовити колірний портрет підлітка.