Photo by Dylan Gillis on Unsplash
Психологія

Психологічний “портрет Вашої фірми”

Здебільшого клієнти за цією послугою – це люди, які ставлять собі такі запитання:

  • “який вигляд має моя компанія збоку?”
  • “що саме оцінять потенційні клієнти та партнери на моєму сайті?”
  • “хто мій клієнт? Який його психологічний портрет?”
  • “який стиль у моєї компанії і чи правильно він обраний?”
  • “яке враження справляє моя команда?”
  • “що зробити для того, щоб поліпшити всі параметри – які слабенькі?”

Кількість сторінок залежить від кількості запитань, обговорюється індивідуально, складається з декількох частин.

Частина 1:

Включає в себе:
– візуальний психологічний аналіз компанії, що дає змогу відповісти на питання “зовнішнього сприйняття” цієї фірми іншими компаніями: як конкурентами, так і партнерами (різного рівня);
– деталізацію особливостей сприйняття Вашої фірми (аналіз плюсів і мінусів, бонусів, знижок тощо);
– виявлення помилок і моментів, які потребують доопрацювання;
– усе, що стосується позиціонування компанії на ринку цих же послуг, аналіз перспектив розвитку.

Частина 2:

Цей блок – відповідальний за так званий “людський фактор” аналізу Вашої компанії.
Він включає:
– Психологічний аналіз керівного складу;
– Психологічний аналіз персоналу (загальний діагностичний аналіз);
– Аналіз психологічного сприйняття персоналу Вашої компанії клієнтами та партнерами;
– Відповідь на проблемні питання, що цікавлять власника.

Частина 3:

Включає:
– “Психологічний портрет вашого потенційного клієнта”;
– Рекомендаційну частину.
  • кілька японських і американських фізіогномічних методик (аналіз світла, типологічна методика, методика графічного лінійного аналізу тощо);
  • метод вивчення на відстані;
  • метод морфоскопії (плями, прищі, родимі плями, шрами);
  • метод соматування;
  • метод контент-аналізу;
  • графологічний метод;
  • метод прогнозування за низкою напрямів і проявів;
  • тощо.

Завдяки цим методикам вивчаються:

  • темперамент;
  • характер;
  • спрямованості;
  • схильності та статура;
  • травми і відхилення;
  • хворобливі схильності;
  • сексуальні нахили;
  • прийняття рішень;
  • психологічні захисти;
  • схильність до впливів;
  • зацикленості;
  • особливості та інше.
По закінченню роботи, вказуються рекомендації під час спілкування, а в описовій частині Висновок.
P.S. Що повнішим буде надісланий нам для вивчення комплект вимог, що фотографії відповідатимуть необхідній якості – то повнішою, з погляду пунктів і напрямів аналізу, буде робота.
Крім того, Ви можете чітко сформулювати сферу або питання і замовити прогноз у цій галузі. Наприклад, чи схильна ця людина до кишенькових грабежів?