Photo by Brett Jordan on Unsplash
Статті

Т. Канделакі та Є. Гришковець – фізіогномічна експертиза Особистості

Сьогодні я пропоную поговорити про напрямок фізіогномічної експертизи, який називається дуже складно: “фізіогноміко-персонологічний психологічний портрет”. І, незважаючи на таку назву, що лякає обивателя, суть цього напряму – це складання психологічного портрета Особистості людини за допомогою діагностики\вивчення\аналізу її обличчя, використовуючи інструментарій науково – практичної фізіогноміки.

Це унікальна робота, що виконується експертом – фізіогномістом “Центру вивчення Особистості” (www.cil.in.ua) і містить повну структуру Особистості, включно зі слабкими й сильними сторонами, потенціалом, здібностями, емоційним станом, схильністю до брехні, профорієнтацією і навіть фізіологічними та психологічними хворобами.

Звісно, у повному вигляді така інформація є конфіденційною, тож якщо говорити про публікації, то наводяться дані, які не містять порушення цілісності питань, що підлягають нерозголошенню (розділ “К” – це закрита інформація, яку надають лише самій людині, яку вивчають).

Величезний плюс напряму такої фізіогноміко-діагностичної роботи в тому, що вона може стати ефективним поштовхом для людини в напрямі поліпшення самої себе, особистісного зростання, бо психологічний портрет Особистості – демонструє ті проблеми, які на сьогодні турбують саму людину.

Продемонструвати можливості такого наукового напряму буде правильніше на людях популярних і відомих низці країн. Таким чином, пропоную розглянути частинку короткого психологічного портрета Тіни Канделакі (популярної телеведучої) та Євгена Гришковця (відомого режисера, драматурга, письменника), що ґрунтуються на аналізі їхнього обличчя.


Тіна Канделакі – експертиза обличчя

За іронією долі, Тіна Канделакі навчалася в медичному за спеціальністю “щелепно-лицьова хірургія”. І саме цей “блок обличчя” має провідне значення у формуванні її Особистості.

Тіна за характером людина – воїн, здатна самостійно вибудовувати свої бажання в практичні події. Величезне значення в її Особистості відіграє воля (за формування й зміцнення якої якраз відповідає ділянка нижньої щелепи та м’язові з’єднання, включно з “жувальним м’язом”), адже вольова сфера – група чоловічих особливостей Особистості, а її переважання (як у Тіни) свідчить про витривалість такої людини, схильність підкорювати й домагатися бажаного, виставлених раніше цілей. Важливо знати, що саме тренування групи “вольових м’язів” здатне дуже сильно загартувати характер людини, яка від початку має слабкі вольові якості.

Тіна має непокірний і дещо бунтарський характер (про що свідчить особливість її погляду, здатного швидко переключатися й зосереджуватися на об’єкті), а отже, все, що проти її волі, спричиняє внутрішній конфлікт (і підкріплення бунтарських складових відповідно) зовнішнього прояву (тобто має вигляд у житті як активне протистояння з її боку не бажаному). Емоційна і вразлива. Блок конфліктності, це, як правило, жіночий блок в експертизі та персонологічній фізіогноміці. Але у випадку Тіни Канделакі – цей блок дуже гнучкий і з істотним “перекосом” у чоловіче-Я. А отже, вона цілком здатна вирішувати суперечки й конфлікти фізично, підкріплюючи конфлікт також і емоційно.

Має високий рівень тактильних відчуттів – Тіні комфортно все пробувати на дотик, контактувати з людьми торкаючись їх. Таким чином, вона на підсвідомості встановлює незримий контакт – особливо при бажанні зниження конфлікту в таких стосунках.

Амбітність і вимогливість до оточуючих (широкого спектра), що змінюється м’якістю й умінням концентруватися на дрібницях, – це здібності перемикатися і підлаштовуватися під ситуації. Саме ці якості допомагають їй досягати успіхів у її кар’єрі.

Однак Особистість Тіни має приховані особливості, а саме підсвідомість її спрямована на крах того, що є, з подальшим встановленням своїх правил. Тобто людина підсвідомо запускає “переформатування ситуації” на свій лад, задаючи основні вступні параметри, які також можуть бути спрямовані нею ж проти неї самої. Таким чином, її Особистісна структура досить сильна, але й здатна руйнувати її власний внутрішній світ. Саме з цих причин Тіна може досить часто відчувати потребу або здійснювати переоцінку цінностей.

Людина вона дуже товариська, вміє грати словами. Конструювання думок дуже рухливе, вона інтелектуалка здатна здійснювати тиск словами (що теж належить до чоловічого блоку вивчення). А ось швидкість вимовляння слів – жіноча особливість, яка в контексті її чоловічого Я – дуже доповнює комунікацію.
Як ми бачимо, Тіна людина досить сильна, витривала, емоційна, схильна до Особистісного зростання та постійного розвитку – переважно швидкими ривками.

Євген Гришковець – експертиза міміки

Щоб аналіз міг продемонструвати можливості експертного оцінювання з різних боків, на відміну від діагностики Тіни (де аналізували обличчя комплексно) – Євгена Гришковця проаналізуємо з позиції його міміки (або, як кажуть в експертній фізіогноміці, – “мімічних форм”). Міміка моделюється на основі діагностики зморщок обличчя та їхніх форм. Але Особистісну структуру ми трохи все ж обговоримо.
Крім того, слід зауважити, що Євген має дуже суттєвий розділ інформації “К”, торкатися якого ми не будемо.

Отже, це Особистість творча (велика кількість дугоподібних зморщок над бровами) з аналітичним складом розуму, який суттєво відрізняється від стандартного аналітичного мислення (про що свідчить горизонтальна пряма зморшка на самій середині чола, яка ледве йде вгору на лівосторонній частині обличчя).

Скандальна неординарність пасивного типу (ознака чого – схильність дивитися від низу до верху при цьому доволі рівним поглядом, концентруючи погляд і вивчаючи опонента), активна увага (схильність примружуватися певним чином) та непосидючість у творчих поривах (часта зміна міміки – її висока динаміка під час творчого процесу) – провідне в його Особистості.

Якщо говорити про Особистісну структуру – то за круговим типом її підсвідомість підкріплюється отриманими через свідомість новими епізодами для творчості. Тобто людина має творчий талант, смак і креативне сприйняття реальності, що потребує постійного розвитку.

Одна з особливостей міміки Євгена Гришковця – він полюбляє привертати до себе увагу (демонстративний), на що вказує кілька зморшок чола, розташованих ближче до чубчика з лівого і правого боку. Але робить це не нав’язливо для оточуючих, скромно зацікавлюючи їх новими поглядами на повсякденні деталі – викликаючи в такий спосіб емоцію інтересу.

Деталям він надає особливого значення, бо кожна дрібниця здатна відкрити суть (він часто демонструє ускладненість емоційних і мімічних реакцій обличчя – тобто може на обличчі відобразити почуття, емоції, настрій – водночас не перекриваючи зморшкових груп, що в принципі можуть далеко не всі люди). Крім того, має дуже розвинений акторський талант – про що свідчить м’язова гнучкість обличчя загалом.

Особливість його Особистості – він може завдавати оточуючим болю, при чому різко і несподівано, що для нього самого іноді стає сюрпризом.

Експерт-ізіогноміст,
Психолог-персонолог  ЦВО (Центр Вивчення Особистості) (www.cil.in.ua)
Анісімова Аліса

More in:Статті