Photo by Sigmund on Unsplash
Для Дітей

Тренінг “Я – дизайнер”

ПРАКТИЧНИЙ діловий тренінг успішності для дітей за напрямом “Я – дизайнер”.

Дитина отримає комплексні знання за напрямом “оригінальне рішення”, навчиться креативних технік, рекламних трюків і багато чого іншого – що допоможе розкрити її потенціал і скоординувати подальший розвиток у перспективне русло.
Працює з дитиною: Практичний психолог, професіонал з питань персонології, бізнес – консалтингу та бізнес – дизайну Анісімова Аліса Ігорівна.

Цільова аудиторія:
Програма навчання розрахована на:
Група А – від 7-8 років.
Група В – від 10 років,
Група С – 13-14 років.

Форма навчання:
Індивідуальні та групові очні заняття з вашою дитиною у формі практичної ілюстрованої/ігрової роботи психолога та дитини (м.Київ).

Матеріали – надає психолог.
Після кожного заняття – дитина отримує домашнє завдання для вивчення та творчу роботу, спрямовану на розвиток її Особистості.

Вимоги до батьків для початку тренінгу:
1. число, місяць і рік народження дитини,
2. стать,
3. 4 електронні фотографії вашої дитини: 2 обличчя і 2 на повний зріст (що б можна було побачити статуру) – для її фізіогномічної діагностики, з метою визначення лідерського потенціалу.

Мова навчання:
Російськa.

Термін навчання.
Програма складається з тренінг – лекцій по 2 години – кожна.
При бажанні та зацікавленості дитини, можна продовжити навчання з нею в цьому напрямку (індивідуальні майстер – тренінги).
Графік роботи з дитиною – узгоджується з психологом.

Програма навчання.
Вступ – Діагностика дитини на наявність лідерських схильностей, лідерських якостей. Визначення ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ, виявлення прихованих талантів.
1. Формування сприйняття кольорів.
2. Навички прикрашання окремих предметів.
3. Дизайн приміщення – що це?
4. Як зробити подарунок своїми руками?
5. Особливості стилів.
6. Відчуття, інтуїція та декорації. Психологічна гра.
7. Ухвалення креативного рішення.
8. Як тренувати свої здібності?

Результат після закінчення роботи з дитиною.
Дитина навчиться:

– “створювати дизайн”,
– визначати що “красиво” і “стильно” (формування сприйняття), як із цим працювати далі,
– розвиток почуття смаку і гармонії,
– робота над умінням прибирати приміщення і культурою чистоти – через красу,
– робота з кольорами,
– розвиток інтуїції,
– розвиток творчих здібностей, творчого мислення та багато іншого.