Психологічний “портрет Вашої фірми”
Здебільшого клієнти за цією послугою – це люди, які ставлять собі такі запитання:
- “який вигляд має моя компанія збоку?”
- “що саме оцінять потенційні клієнти та партнери на моєму сайті?”
- “хто мій клієнт? Який його психологічний портрет?”
- “який стиль у моєї компанії і чи правильно він обраний?”
- “яке враження справляє моя команда?”
- “що зробити для того, щоб поліпшити всі параметри – які слабенькі?”
Кількість сторінок залежить від кількості запитань, обговорюється індивідуально, складається з декількох частин.
Частина 1:
Включає в себе:
– візуальний психологічний аналіз компанії, що дає змогу відповісти на питання “зовнішнього сприйняття” цієї фірми іншими компаніями: як конкурентами, так і партнерами (різного рівня);
– деталізацію особливостей сприйняття Вашої фірми (аналіз плюсів і мінусів, бонусів, знижок тощо);
– виявлення помилок і моментів, які потребують доопрацювання;
– усе, що стосується позиціонування компанії на ринку цих же послуг, аналіз перспектив розвитку.
Частина 2:
Цей блок – відповідальний за так званий “людський фактор” аналізу Вашої компанії.
Він включає:
– Психологічний аналіз керівного складу;
– Психологічний аналіз персоналу (загальний діагностичний аналіз);
– Аналіз психологічного сприйняття персоналу Вашої компанії клієнтами та партнерами;
– Відповідь на проблемні питання, що цікавлять власника.
Частина 3:
Включає:
– “Психологічний портрет вашого потенційного клієнта”;
– Рекомендаційну частину.
- кілька японських і американських фізіогномічних методик (аналіз світла, типологічна методика, методика графічного лінійного аналізу тощо);
- метод вивчення на відстані;
- метод морфоскопії (плями, прищі, родимі плями, шрами);
- метод соматування;
- метод контент-аналізу;
- графологічний метод;
- метод прогнозування за низкою напрямів і проявів;
- тощо.
Завдяки цим методикам вивчаються:
- темперамент;
- характер;
- спрямованості;
- схильності та статура;
- травми і відхилення;
- хворобливі схильності;
- сексуальні нахили;
- прийняття рішень;
- психологічні захисти;
- схильність до впливів;
- зацикленості;
- особливості та інше.
По закінченню роботи, вказуються рекомендації під час спілкування, а в описовій частині Висновок.
P.S. Що повнішим буде надісланий нам для вивчення комплект вимог, що фотографії відповідатимуть необхідній якості – то повнішою, з погляду пунктів і напрямів аналізу, буде робота.
Крім того, Ви можете чітко сформулювати сферу або питання і замовити прогноз у цій галузі. Наприклад, чи схильна ця людина до кишенькових грабежів?